12.08.2014

 

Min morgenrutine: Ett glass varmt sitronvann med cayennepepper.

Verden trenger mer: Balanse.

Jeg tror på: Mye rart...

Kjærlighet er: ALT!

Jeg kan ikke få nok av: Organisk naturlig bevegelse ( Yogic Arts ;P)

Yoga er:  Union av kroppen og sinnet gjennom pusten, og union av en selv med hele skapelsen.

I 2014 har jeg lyst til: Lære masse nytt og utvikle meg selv så jeg kan hjelpe andre bedre!

Mitt mantra for livet er: Inhale relax... exhale smile :D

 


Hos Leela Yoga underviser Michael i Yogic Arts hver mandag. Test ut timen hans og få en leken start på uken :)

04.08.2014

 

Tidenes beste sommeren er på hell, men vi kan forhåpentligvis fortsatt nyte noen lange, varme dager fylt med sol! Mens du nyter siste rest av sommeren kan du kose deg med disse åtte lyspunktene for august som du lett kan implementere inn i din hverdag.

  1. Gi både kropp og sinn næring med yoga og sunn mat. Husk at kroppen din kun fortjener det beste. Unn deg selv den høyeste kvaliteten på livet som du klarer. Minn deg selv på at du fortjener å leve et fantastisk liv hver eneste dag. Og om du ikke allerede praktiserer yoga regelmessig, er august den perfekte måneden å starte opp. Vi vil veldig gjerne se deg hos Leela Yoga! ?
  2. Daglig meditasjon. Når du mediterer, kommer du ut av hodet og ned i kroppen din. Vårt kjærlige hjertesenter er alltid der, men hodet vårt distraherer oss ofte med tanker og bekymringer om fortid og fremtid. Lukk øynene, ta noen dype pust inn og ut gjennom nesen, og bring oppmerksomhet til hjertet ditt. Bruk hjertet ditt som et fokuspunkt – en drishti – og føl energien fra hjertet spre seg litt lenger ut i kroppen for hvert inn- og utpust du tar, hele veien ut i tærne og fingertuppene.
  3. Prøv SUP Yoga. Bølgeskvulp som lydspor, og et brett som matte høres for meg tilnærmet perfekt ut! Stand Up Paddle boarding (SUP) er den raskest voksende friluftssporten i USA, og brettet fungerer perfekt til å gjøre yoga på. Og du trenger ikke vær redd for å falle, det deilig varme sommervannet tar deg imot uansett hva slags vågale stunt du skulle finne på!
  4. Ta sjansen. Be en du liker ut på date. Hvis du vil ha noe du aldri har hatt, må du gjøre noe du aldri har gjort. Ta et dypt pust og bare gjøre det! Hva med en SUP date for eksempel? ?
  5. Kokosvann. Det er fortsatt sommer og varmt, og hva er vel bedre enn litt herlig kaldt kokosvann. Coconut Bros selger mitt favoritt kokosvann, som består av 100% rent kokosvann fra en ung, grønn kokosnøtt, helt uten tilsatt sukker og konserveringsmidler. Den er svært næringsrik og er full av vitaminer og mineraler. Finnes det ingen utsalgssteder i nærheten av der du bor, kan du bestille på www.coconutbros.no
  6. Spre godhet. Det kan være et smil, å holde døren for noen, eller å slå av en prat med han eller hun i kassa på butikken. Positive vibber spres lett og en enkel gest kan reise langt. Være en kilde til positiv energi og du vil snart finne deg selv omringet av det!
  7. Smil og gi slipp. Noen ganger, når vi står overfor vanskelige beslutninger, legger vi så mye press på oss selv for å gjøre det som er rett at vi helt glemmer at livet er en reise som består av en rekke unike opplevelser. De valgene vi tar er aldri feil – de inneholder de leksjonene vi trenger for å vokse som mennesker og bli den beste utgaven av oss selv. Vit at uansett hva som skjer som en konsekvens av dine handlinger, vil det alltid være det beste for deg på det tidspunktet. Smile, trust, surrender and let go.
  8. Øyafestiavlen. Eller en annen festival i nærheten av der du bor. Ingenting er bedre enn å rocke så hardt på en konsert at du er støl i nakken neste dag. Slipp deg løs, dans, syng og rock til ditt favorittband!

Print ut og heng på kjøleskapet! ?

 

Av: Tonje Næss

Hentet fra yogamagasinet.no

30.07.2014

 

Å være ny til yoga er ikke alltid bare enkelt. De fleste har mange tanker om hva yoga er, og jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har fått vite at det var noe helt annet enn det den nye studenten hadde sett for seg før timen. Så langt alltid i en positiv favør. Hvis du har lekt med tanken på å prøve ut yoga, eller om du kanskje har prøvd det noen ganger men føler at du trenger et par tips, så er denne artikkelen for deg.

 

1. Vær fordomsfri: Yoga er annerledes enn mye annen trening, så ikke døm yoga etter å ha testet det ut kun én gang. Det finnes utallige ulike typer yoga, og selv om du ikke trivdes med en type kan det godt hende du vil elske en annen. Prøv litt forskjellig, finn din stil, og gi kroppen din og tankene dine en sjanse til å tilpasse seg pust og bevegelser, og jeg kan nesten love at du vil elske det!

2. Kle deg for anledningen: Yogaklær er synonymt med komfortable klær, ellers ville det ikke være så mange mennesker som vandret rundt i yogabuksene sine lenge etter at timen var ferdig, meg selv inkludert. Når det er sagt, ha gjerne en underdel som er litt høy i livet, eventuelt en topp som er litt lang, så slipper du å irritere deg over at mage og rygg synes hver gang du bøyer og tøyer til en eller annen side. Og bruk gjerne noe som er litt kroppsnært, så slipper du at t-skjorten forsvinner over hodet når du står i en foroverbøy.

3. Ikke vær redd for å prøve: Prøv ut alt på timen, men vær heller ikke redd for å lene deg tilbake og se hvordan andre mer erfarne yogis gjør det etter at du har gitt det en sjanse. Se på de utrolige tingene andre kan gjøre som en motivasjon snarere enn å gi opp håpet. Når du praktiserer regelmessig går det fort fremover, og om ikke lenge er det du som står der. Ingenting er så gøy som å få til noe du har øvd på lenge!

4. Lytt til kroppen din: Vær forsiktig og lytt nøye til kroppen din og dens begrensninger. Som nybegynner kan det være vanskelig å skille mellom «bra vondt» og «dårlig vondt», men generelt sett er akutte smerter ikke bra, og vi ønsker aldri å kjenne smerter i knærne. Kom da forsiktig ut av stillingen. Det finnes en enklere versjon av de fleste yogastillinger, så ikke vær redd for å spørre instruktøren din om den modifiserte versjonen av stillingen. Vi er alle forskjellige, så gjør alltid det som føles bra for deg og din kropp.

5. Pass på hva du spiser: Ikke gå til yoga på full mage. Hvis du trenger litt energipåfyll før du går på time så spis noe lett som litt nøtter eller en banan og drikk vann. Hvis du spiser et større måltid kommer du til å angre det så fort klassen starter. Det er ikke spesielt behagelig å bøye og tøye med magen full av mat. Etter timen trenger kroppen din mye vann, protein og grønnsaker. Sunt og godt!

6. Ikke stress: Hvis du ikke klarer å holde tritt med tempoet i klassen, så slapp av, ta et par pust i barnets stilling, og bli med igjen når du kjenner deg klar. Ikke bli bekymret selv om du ser at de rundt deg står i posisjoner du bare trodde var mulig for slangemennesker. De har øvet mye for å få til nettopp den stillingen, og det kan du også gjøre. Nøkkelen er å praktisere regelmessig. Yoga handler om små fremskritt på din egen måte og i ditt eget tempo. Yoga skal få deg til å smile, både inni og utenpå.

 

Av: Tonje Næss

Hentet fra yogamagasinet.no

23.07.2014

«Hver dag som er levd til fulle vil gjøre gårsdagen til et lykkelig minne og gi morgendagen håp. Fokuser derfor på dagen i dag, for den og den alene er livet» ~ Sanskrit dikt

 

1. Si «jeg elsker deg» til de du er glad i så ofte som mulig. Du kan ikke si det nok!

2. Husk å si «takk». Takknemlighet er viktig. Når du legger merke til alt det positive rundt deg blir gleden over livet desto større.

3. Du er ikke feilfri. Ingen er det, så kom over det først som sist. Innrømme at du tar feil når du gjør feil, lære av det, beklag og gå videre!

4. Tro på deg selv. Vær din egen største cheerleader! Du kan få til hva du vil!

5. Vær deg selv. Det er din historie og ditt liv. Vær annerledes. Vær dum. Vær fantastisk! Men vær det nå, og se deg aldri tilbake!

6. Elsk! Elsk til det gjør så vondt at hjertet stopper, og gjør det deretter én gang til! Elsk betingelsesløst, elsk vilt, elsk med hele hjertet. Hvis kjærlighet er ikke meningen med livet, vet jeg ikke hva meningen med livet er.

7. Vær glad! Smil! Le så ofte og så mye som mulig. Latter er smittsomt!

8. Spis sjokolade! Tro det eller ei, du har lov til å nyte det du vil.

 

Av: Tonje Næss

Hentet fra yogamagasinet.no

16.07.2014

 

Ta et skritt tilbake og se på deg selv. Pust. Du er vakker. Du er utrolig. Du er perfekt. Du er unik. Tro. Tro på deg selv. Tro at alt er mulig. Tro at du kan klare alt du bestemmer deg for. Omring deg med mennesker som løfter deg opp. Som inspirerer deg. Vi din oppmerksomhet kun til de tingene som vil gjøre deg lykkeligere. Gi slipp. Gi slipp på alt som ikke tjener deg lenger. Gi slipp på fortiden. Gi slipp på vonde minner. Gi slipp på andres meninger. Tilgi. Tilgi andre. La det gå. Men mest av alt; tilgi deg selv. Du er allerede perfekt akkurat sånn som du er. Du er nydelig. Vær takknemlig. Slutt å ta ting for gitt. Slutt å ta livet for gitt. Livet er fylt med magi og mirakler for den med et åpent hjerte. Gå på skattejakt. Mediter. Benytt alle sansene dine. Hør. Føl. Berør. Smak. Se. Stol på intuisjonen og hjertet ditt. Praktiser Yoga. Lev for noe. Lev for deg. Elsk. Forelsk deg. Forelsk deg helt til du vet hva det vil si å virkelig elske noen. Og aller viktigst: elsk deg selv. Alltid. Vær ærlig. Vær åpen. Fortell verden hva du egentlig føler. Gjør noe nytt. Sov under stjernene. Skap noe. Vær kreativ. Vær entusiastisk. La deg begeistre. Lek. Vær autentisk. Inspirer. Del noe fantastisk. Møt nye mennesker. Smil. Smil til deg selv og til fremmede. Drøm. Følg drømmene dine. Følg din begeistring. Syng. Dans. Le høyt. Nyt. Lev.

 

Av: Tonje Næss

Hentet fra yogamagasinet.no

 

11.07.2014

 “Summer afternoon – summer afternoon; to me those have always been the two most beautiful words in the English language.” ~ Henry James

 

Sommer, lange lyse dager og forhåpentligvis masse sol! Mens du nyter late sommerdager kan du kose deg med disse åtte lyspunktene for julimåned som du lett kan implementere inn i din hverdag.

1. Føl mer. Jeg føler i langt større grad verden rundt meg når det sommer. Følelsen av å solen mot huden, den herlig svalende følelsen av vann mot kroppen på en varm sommerdag eller lettheten i kroppen ved å kunne ha på langt færre plagg enn vinterstid. Det å kunne kjenne underlaget du står på; varmt, vått, kaldt. Sand mellom tærne eller gress under føttene. Lukten av saltvann, nyklipt gress eller våt asfalt etter sommerregn. Lyden av fuglekvitter, måkeskrik eller naboens gressklipper. Smaken av ferske reker, saltvann i munnen eller søte norske jordbær. Være våken til langt på natt og aldri ha lyst til å legge seg, og det å kunne nyte synet av både en vakker solnedgang og en vakker soloppgang uten å ha sovet i mellomtiden.

2. Ro ned. Nyt. Sett pris på all den ekstra energien de lange lyse dagene bringer med seg, og glem – om så bare for et lite øyeblikk – at solen allerede har snudd og at det igjen går mot mørkere tider. Det er så få måneder med sol og sommer her i nord, så la ting ligge litt. Det meste kan vente en liten stund. Ting blir tidsnok hektisk igjen, så senk skuldrene og nyt mens du kan.

3. Kom i kontakt med naturen. Vær ute. Spis ute. Praktiser yoga og meditasjon utendørs. Lek i parken. Gå barføtt så ofte du kan og virkelig kjenn hvordan underlaget føles under føttene. Spre tærne og gi føttene – så vel som resten av kroppen – en velfortjent pause.

4. Utforsk. Vær mer åpen. Det er noe med hele årstiden som gjør at jeg får lyst til å være et lite barn igjen, og i større grad enn resten av året utforske verden rundt meg. Reise til steder jeg ikke har vært før. Gjøre ting jeg ikke har gjort før. Møte nye mennesker, stifte nye bekjentskaper og få nye venner. Alle mennesker kommer inn i livet vårt for å lære oss noe, og det kan være verdt å ta seg tid til å lære å kjenne et annet menneske og lytte til hva de har å si og deres livshistorie selv om du vet at du mest sannsynlig aldri vil møte dem igjen i fremtiden. Noen av de beste samtalene jeg har hatt har vært med mennesker jeg har møtt når jeg har vært ute og reist alene, og ofte kan det være enklere å virkelig åpne seg opp til en du vet du aldri vil se igjen. Prøv.

5. Jordbær. Norske jordbær er for meg nesten det neste med hele sommeren. Jeg kan lett spise en kurv om dagen. I tillegg til å være søte og gode, er jordbær proppfulle av antioksidanter samt vitamin A og C. Løp, kjøp og nyt disse søte, sunne og forfriskende herlighetene!

6. På Pinne. Jeg er nesten like glad i is som i jordbær, og hva er vel da bedre enn å kunne nyte en sunn og samtidig velsmakende variant?! De flinke folkene bak På Pinne håndlager en naturlig sunn is på pinne, med friske frukt og bær og naturlig søtning. Sjekk ut sommerens nyhet på www.facebook.com/papinne

7. Lær noe nytt. Forskning viser at vi er lykkelige når vi lærer og utvikler oss. Så hvis du føler at livet er litt kjedelig om dagen og at du ikke er så glad som du skulle ønske, prøv å mestre noe nytt. Tren til et maraton, lær et nytt språk, jobb som frivillig for en organisasjon du ønsker å støtte eller kok deg gjennom hver eneste rett i en av Hellstrøms kokebøker. Har du alltid hatt lyst til å lære å surfe? Gjør det. Reise til India? Bare å begynne å planlegge. Og følelsen av å ha nådd et mål? Ubeskrivelig. Men det skjer ikke noe før du begynner :)

8. Lev fra hjertet. Om ikke du har indre styrke, vil du fortsette å strebe etter mer uansett hvor mye du har. Det du har vil aldri være nok. Uansett hvor høy utdanning du har, hvis du ikke vet hva som bringer frem lidenskapen i deg, vil du aldri være ferdig utdannet. Uansett hvor sprek du er fysisk eller hvor trent du er mentalt, uten hjertets intelligens vil indre fred, harmoni og selve hensikten med livet mangle. Så la hodet ta en pause, og se om du kan øve deg på å leve mer fra hjertet ditt i sommer. Kanskje du (gjen)oppdager noen skjulte drømmer.

 

Print ut og heng på kjøleskapet :-)

 

Av: Tonje Næss

Hentet fra yogamagasinet.no

12.04.2014

Photo: It's our Birthday!!! 

1 year ago today we sat down at Cafe Fedora's pink couch and came up with our name, brand and a timeline for when the studio would open the doors. On that timeline it said April 2014. Well today we have been open for 4 months and have so many wonderful members, fantastic teachers, new friends and a lovely community. 

Thank you everyone for joining us on this wonderful journey! 

Let's celebrate with a 15% SALE in our store. Yep. On EVERYTHING :) Shop till you drop!!! (Sale end Wednesday April 16th) 

Love K+T XOX

1 year ago today we sat down at Cafe Fedora's pink couch and came up with our name, brand and a timeline for when the studio would open the doors. On that timeline it said April 2014. Well today we have been open for 4 months and have so many wonderful members, fantastic teachers, new friends and a lovely community. 

Thank you everyone for joining us on this wonderful journey! 

Let's celebrate with a 15% SALE in our store. Yep. On EVERYTHING Shop till you drop!!! (Sale end Wednesday April 16th) 

Love K+T XOX

 

13.11.2013

page

When the summer first started out we were super lucky to meet Brandi. She’s a spunky fun loving Canadian who lives in Oslo and writes over at the inspiring blog Catdays! We feel very grateful to have her be one of yogis here in Norway!

Brandi:

+ Hometown: Charlo, New-Brunswick, Canada. Now living in Oslo

+ Favorite destination: Hvar Island, Croatia and my hometown.

+Favorite food: Swiss raclette and Canadian Maritime Lobster

+Favorite Yoga pose: All twist poses and savasana

+Juice or smoothie? Smoothie

+How did you discover Yoga? I discovered yoga last May by giving it a go and joining Leelayoga (you girls) for yoga in the park at Frognerparken in Oslo and I loved it!

+Why do you practice Yoga? I practice yoga because it makes me feel good and helps me be more mindful. I love that doing something physical connects you not only to your body but also connects you with your mind.

+What inspires you? People. I love meeting people and getting to know their story. What they are about and the way they view and experience the world around them.

+Where do you go to find calm and serenity? Definitely the sea side. Their is nothing like gazing at the ocean to find that peaceful place. Or if I can’t make it to the sea, siting outside in my garden surrounded by nature also does the trick.

+What is the best kept secret in your current city? That’s is a good question. I think this question is trying to tell me that I should maybe discover the city a bit more to answer that haha. However I can tell you my favorite places to be in Oslo are either cross country skiing in Øsmarka (east forest) in the winter or lounging around on one of the many islands in Oslo fjord in summer.

827575433c0acc3c93351ce42b7e8549

Life In A Nutshell:

My morning routine: I really like mornings. I never rush. Breakfast is usually a bowl of cereal or porridge with fruit and then I take the time to enjoy a big cup of tea, catch up on some reading and surf the web a bit. Also, every other day I through in a 20 to 30 min yoga home routine and a short meditation.

The world needs more: Compassion, awareness and love!

I believe in: Listening and following our intuition is the key to discovering who we are and what we are meant to do in this life.

Love is: All around us in the simplest of things. We just need to keep our hearts open to it.

I can’t get enough of: Living, traveling and enjoying life and the people in it.

Yoga is: A fantastic way to keep your life balanced.

In 2013 I want to: Continue with my writing projects and Live a balanced, peaceful and simple life by being true to my self and by inspiring others to do the same.

My mantra for life is: It’s actually something in french (my native tongue) “C’est aujourd’hui qu’il faut vivre. Car demain reste pour toi ce qu’il y a de moins sûr” (Live for today. Because you never know what tomorrow may hold.)

 

Stop by and check out her site! She’s a gem here in Norway and will brighten up any cold winter day :)

 

Love K+T xox

06.11.2013

headache

One of the main excuses/complaints we hear from our students about not being able to come to yoga is having a headache. And it doesn’t just stop at coming to yoga class, it affects your workouts, your job and even relationships. Here are three healing poses for when that pesky headache pops up. The biggest key to these poses is to breathe, deep inhales and strong releasing exhales. You’ll be better in no time :)

Extended Puppy Pose:

Start on all fours, making sure your shoulders are above your wrists and your hips are above your knees. Walk your hands forward a few inches and curl your toes under. On your exhale move your hips back toward your heels. Keep your arms active; don’t let your elbows touch the ground. Drop your forehead to the floor or onto a blanket so that your neck can relax. To feel a nice long stretch in your spine, press the hands down and stretch through the arms while pulling your hips back toward your heels. Lengthen your spine and hold for 30 seconds, then release your buttocks down onto your heels.

Seated forward fold:

Sit on the floor with your buttocks supported on a folded blanket and your legs straight in front of you. Inhale, and keeping the front torso long, lean forward from the hip joints, not the waist. Lengthen the tailbone away and if possible take the feet with your hands, thumbs on the soles, elbows fully extended; if this isn’t possible, loop a strap around the foot soles, and hold the strap firmly. Be sure your elbows are straight, not bent. When you feel ready to go further begin to pull yourself into the forward bend. Always lengthen the front torso into the pose, keeping your head raised. With each inhalation, lift and lengthen the front torso just slightly; with each exhalation release a little more fully into the forward bend. Stay in the pose 1-3 minutes and to come up slowly release your grip and inhale to lift the torso up and pulling the tailbone down.

Head-to-Knee Forward Bend:

Sit on the floor with your buttocks lifted on a folded blanket and your legs straight in front of you. Inhale, bend your right knee, and draw the heel back toward your pelvis. Rest your right foot sole lightly against your inner left thigh, and lay the outer right leg on the floor. When you are ready inhale and lengthen your spine as your draw your front torso down towards your left leg. Exhale and extend forward from the groins, not the hips. Be sure not to pull yourself forcefully into the forward bend, if your back begins to hunch come back up and slowly come back down. The lower belly should touch the thighs first, the head last. Stay in this pose from 1-3 minutes. To come out of the pose lift yourself up on the inhale. And repeat on the opposite side.

We hope these help! Let us know if you have something specific we could help you with!

Love K+T xox

30.10.2013

85077aeaf38172b657239dc71cd155f4

This Friday marks the beginning of November and the start to our 7 month journey here with Leela Yoga. So much has happened since our first meeting at Cafe Fedora where we sat down and decided we were going to start this. So I thought today’s blog post would be a great time to tell you all how Tonje and I met and how we started this crazy, wonderful journey of ours!

December 2012

I had reached out to Tonje on Twitter through a mutual friend who I had done teacher training with. It had to have been one of the strangest things to do, and a pretty forward message for Tonje! Kind of like online dating but I was actually just reaching out to a new Yogi friend in Norway :) We met up and had a pretty awesome chat about yoga, books we loved, all the countries we had been too and a desire to do so much more with our lives.

January 2013

We decided to meet up for a 3 day yoga festival in Oslo, and get a feel for the yoga community and what was out there for us. We left feeling pretty inspired and saw our niche in the yoga community.

Our first Yoga photo shoot!

Our first Yoga photo shoot!

April 2013

Tonje had just come back from Teacher Training in Thailand and we were antsy to start something. We didn’t know yet what it would be, where it would lead us or how we would do it. But we sat down on a chilly day at Cafe Fedora, ordered a huge pot of vanilla rooibos and started to brainstorm. We scribbled down names that we wanted our company to be called, the concept we wished for, the ideal target market, how we wanted to approach the audience and what message we wanted to send out to all our yogis. We created a timeline. We put two dates down, April 2013 and April 2014, and started to work backwards. We hoped to open our new studio by April 2014, giving us a year to get everything going. What we didn’t know was that we would actually open our studio 4 months earlier than planned! From there we started to add key dates and tasks that needed to be accomplished so that we would reach our goal by April 2014. First thing was first. We needed to inspire and get ourselves out there. We picked a name “Leela Yoga” and created a facebook account, instagram account and Twitter account. All this at the time was terrifying! Putting ourselves out there to our friends and new yogis made us feel very vulnerable. But we did it. And when we look back at that, in a strange way it was the hardest thing we did. Deciding we would go through with this, committing our ideas and showing the world what we were set out to do. Judging by where we stand today I’d say it was the best decision we had ever made :)

Our Beautiful Logo!

Our Beautiful Logo!

May 2013

We got our website up and running, along with a beautiful logo!We also started to look at locations for the new studio. Things were happening pretty fast and we felt we needed to be ahead of the game.

Yoga in the Park!

Yoga in the Park!

 June 2013-August 2013

We began planning our yoga in the park event. We wanted to give yoga classes to everyone, even if we didn’t have a location! Not having our own place was not a limitation but rather a gift. We gave people donation based yoga, a new summer activity and really fun new yoga community. Some of the people who came to our summer yoga event actually left with new friends. That is exactly what we wanted. New friendships, new yogis and most of all a joy of sharing it all together.

Lease is signed!

Lease is signed!

September 2013

We signed our lease for the new Leela Yoga studio! Now it was time to find out where we would buy yoga mats, clothing, towels and bolsters! Let’s not forget plates and cups for the cafe and books for the new store! We decided to go all out and have a yoga studio that had a store and cafe for people to come and really feel at home :)

 

Renovations!

Renovations!

October 2013

Renovations finally began! We were getting a bit nervous, but now things are starting to come together. Walls, heating cables, plumbing and electricity!

And here we are today. Just a mere 7 months after deciding to start this wild journey of ours. Inbetween all these highlights, yoga classes and fun pictures there have been hundreds of e-mails, countless hours at our desk, and a whole bunch of time spent on number crunching. We LOVE teaching yoga and sharing this with our new and old yogis, but we have also found out we equally LOVE running a business. And that is where we stand today, blessed for all the support from friends, family and the yoga community and beyond grateful for the next few weeks, months and even years ahead of us.

Thank you everyone for your love and support! Follow us on Facebook or Pinterest for photo updates!

Love K+T xox

<< <  Page 2 of 3  > >>